Welcome! Log In Create A New Profile
Show your ad here! Mail admin@walletfriendlywatchforum.com for rates
Show your ad here! Mail admin@walletfriendlywatchforum.com for rates


Advanced
Anybody still have their first watch?
avatar March 24, 2017 12:41PM
I guess I was around seven or eight when I got this. It's the nostalgia for this watch which drove my more recent Timex purchase which I wrote about yesterday.


Subject Author Views Posted
Anybody still have their first watch? Jpeg Attachments Hemel 308 March 24, 2017 12:41PM
No. Mine was a Caravelle, but have no idea what happended to it. I recall playing Bingo as a kid. . . Jpeg Attachments Kelly 94 April 07, 2017 10:45AM
Haha, everybody remembers the Mickey Mouse watch Hemel 83 April 10, 2017 12:01PM
No, but I do have the first watch I bought myself. Jpeg Attachments BobbyMikeRedux 134 April 06, 2017 05:18PM
Nice LED watch there (n/t) Hemel 77 April 10, 2017 12:01PM
No. James T. KirkĀ© 121 March 26, 2017 01:02PM
Zeno Explorer 1 Jpeg Attachments solex 128 March 26, 2017 11:55AM
Nice lume shot! Hemel 90 April 10, 2017 12:03PM
Cool - had a Star Wars Texas Instruments LCD Digital as my first watch in the '70s, but this Jaz is my first nice one... Jpeg Attachments Mike D 135 March 26, 2017 07:19AM
Re: Star Wars watches Hemel 86 April 10, 2017 12:06PM
Star Wars your first? Confused Gif Attachments Caveman 154 March 26, 2017 07:32AM
Great story! Hemel 83 April 10, 2017 12:08PM
Yep, was 11 when the movie hit the big screen. I might have had another before the Star Wars one - probably... Jpeg Attachments Mike D 113 March 26, 2017 08:35AM
No way likely you had a quartz Timex handed down in 1977 or earlier. BF Hammer 118 March 28, 2017 02:55PM
You're probably right - I can't remember - my dad had a lot of Timex mechanicals. (n/t) Mike D 85 April 03, 2017 08:10PM
Haha, lots of good stories Cheers! (n/t) Hemel 132 March 25, 2017 08:29AM
Alas, no. Caveman 124 March 25, 2017 02:26AM
No, and I'm sure I tried to take it apart. Smile PN 118 March 24, 2017 11:33PM
No, it was a sweet G.I. Joe watch that came with a folding toothbrush for some reason. zekeryan56 134 March 24, 2017 04:42PM
I just had to look for this. Jpeg Attachments BF Hammer 143 March 25, 2017 06:08PM
Haha yup those are them zekeryan56 118 March 26, 2017 11:01AM
Short answer: Don't have it. Hang around for the long answer though. Wink Jpeg Attachments BF Hammer 146 March 24, 2017 04:23PM
Nice Waltham! (n/t) Hemel 79 April 10, 2017 12:09PM
Bonus: My "first" watch before my first watch. Jpeg Attachments BF Hammer 136 March 24, 2017 07:45PM
Still, that's a cool Waltham. Thumbs Up Do you juggle? (n/t) Zeb 120 March 24, 2017 04:28PM
I tried to learn juggling, but I'm terrible at it. I can barely juggle scarves, and had small success with bouncing balls off the floor. (n/t) BF Hammer 148 March 24, 2017 04:36PM
I used to be pretty good before my joints disintegrated. I was a big spazzy nerd, so having such a skill was awesome. Smile (n/t) Zeb 129 March 24, 2017 04:48PM
It's our generation Hemel 116 March 24, 2017 02:11PM
I wish. Sad It was an early '60s Timex boys watch. Probably been gone 50 years now. (n/t) jhargrave 132 March 24, 2017 01:18PM
I probably chucked it in the mid 1980s as a teenager wearing a Casio calculator watch. (n/t) JohnSNY 148 March 24, 2017 01:11PM
Nope. I had a bad habit of taking things apart to see how they worked. Zeb 134 March 24, 2017 12:54PM
Re: Nope. I had a bad habit of taking things apart to see how they worked. Always Late 125 March 24, 2017 03:59PM
Me too in 1977. (n/t) JohnSNY 108 March 24, 2017 01:12PM



Sorry, only registered users may post in this forum.

Click here to login

  Our thanks to our WF-WF Sponsors!
Show your ad here! Mail admin@walletfriendlywatchforum.com for rates